»Stavka ne bo nikakor okrnila klicev na 112 oz. procesiranja pomoči klicateljem.«
»Tako da stavka, ki izčrpava operaterje že kar nekaj časa, ni potrebna.«
»Klicateljem nikar ne posredujte svojih osebnih ali bančnih podatkov.«
»Izhodišča nam skupaj s tem predlogom, ki ga je dala vlada, do danes niso predstavljena. Mislim, da bo to v tej zadevi odigralo ključno odločitev, ali se stavka zamrzne ali nadaljuje.«
»V klicnem centru ne bo odzivnika, ampak bo klicatelj takoj povezan s svetovalcem.«
»Za to si si pa kar sam kriv, a ne?«
»Najpomembnejše je dodatno preverjanje verodostojnosti klica oz. klicatelja.«
»Prav tako si po navodilih klicatelja ne nameščajte ničesar na svoje telefone oziroma računalnike.«
»Kako bi lahko zakon prispeval k rešitvi konkretnih težav klicateljev.«
»Poudarjamo, da je ta odločitev za stavko sprejeta z namenom zagotoviti boljše delovne pogoje in ustrezne delovne razmere za operaterje, ki so ključni za učinkovito delovanje sistema nujne pomoči in za varnost državljanov Slovenije.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju